Konferencja ortopedyczno-rehabilitacyjna

W dniach 8-9 listopada 2014 uczestniczyłem w Konferencji ortopedyczno-rehabilitacyjnej w Uniejowie.

Testy wykrywające choroby odkleszczowe u psów

Zapraszamy na jesienne testy wykrywające choroby odkleszczowe u psów.

Warto sprawdzić czy psina nie złapała "czegoś" od kleszcza w ciągu roku. Testy wykrywają antygeny Dirofilaria immitis oraz przeciwciała w kierunku Ehrlichia canis, Borrelia burgdorferi, Anaplasma phagocytophilum/Anaplasma platys.

Terapia punktów spustowych

Szkolenie z terapii punktów spustowych u psów

Początki terapii puntów spustowych i rozluźniania mięśniowo-powięziowego u psów - prowadzący dr n. med. Marcin Wytrążek (fizjoterapeuta, wykładowca Wyższej Szkoły Edukacji i Terapii w Poznaniu) oraz w roli pacjentów: Lea i Kornik Krzysztofa Sawickiego w Przychodni Weterynaryjnej mVet.

10-letnia Puma na bieżni wodnej

10 letnia suczka Puma, po operacji usunięcia części wyrostka wieńcowego (FCP) z lewego łokcia. Kilka miesięcy po operacji nasiliła się kulawizna i sunia została skierowana na rehabilitację. Tak chodzi w dniu pierwszej wizyty.

6 Lipca - Akupunktura dla Psa i Kota

Już 6 lipca (niedziela) w godzinach 12:00 - 14:30 - Akupunktura dla Psa i Kota

ODWIEDŹ NAS W NAJBLIŻSZĄ NIEDZIELĘ 6.07, SERDECZNIE ZAPRASZAMY!

Piękna - wczoraj i dziś

2014-05-28 Odwiedziła nas pacjentka, którą intensywnie rehabilitowaliśmy pod koniec zeszłego roku. Można zobaczyć jak olbrzymi postęp psina zrobiła w swoim życiu dzięki rehabilitacji (i poświęceniu oraz ciężkiej pracy swoich właścicieli)

Piękna - wczoraj i dziś

Zabiegi akupunktury - tak to się odbywa

Zdjęcia z zabiegów akupunktury - można popatrzeć jak takie zabiegi się odbywają.

Akupunktura dla Psa i Kota

Już 18 maja w godzinach 12:00 - 14:30 - Akupunktura dla Psa i Kota

Jako jedna z nielicznych przychodni weterynaryjnych w Polsce zapraszamy na zabiegi akupunktury weterynaryjnej.

Serdecznie zapraszamy !

A tak Tina chodzi dziś

A tak Tina chodzi dziś - po niecałych 2 tygodniach rehabilitacji. W wodzie i na lądzie.

Zapraszamy.

Tina - niedowłady po chorobach odkleszczowych

13 letnia Tina z wizyty w Warszawie przywiozła sobie paskudny prezent - kleszcze i 2 choroby odkleszczowe - boreliozę i babeszjozę.

Ma niedowład kończyn tylnych i przez ponad tydzień nie mogła sama wstać ani chodzić. I tak prosto ze szpitala po wyleczeniu babeszjozy trafiła do nas na rehabilitację kończyn tylnych.