Nowe filmy w GALERII

Biały,  samiec, 11 lat, rasy dog argentyński, waga 40 kg.
Z wywiadu:
W sierpniu zerwane więzadło krzyżowe przednie w kolanie lewej kończyny miednicznej.
Operowany miesiąc później (z przyczyn zdrowotnych nie można było operować psa od razu) metodą TTA.  Do nas, na rehabilitację, trafił na początku stycznia 2016
Pies dużo leży, przesypia 3/4 doby, ledwie się rusza i trzeba mu pomagać podczas wchodzenia po schodach.

Konferencja onkologiczno-hematologiczna

Szanowni Państwo,

w dniu 13/02/2016 (sobota)

Przychodnia weterynaryjno-rehabilitacyjna mVet

będzie nieczynna.

Zapraszamy ponownie od poniedziałku 15/02/2016

Przychodnia weterynaryjno-rehabilitacyjna mVet

Sklep.mVet.pl

Rehabilitacja otyłego beagla

Bigli,  suczka, 9 lat, rasy beagle.
Chorobliwie otyła. Waży 29,95 kg a powinna ok. 15kg.
Z powodu otyłości, zerwała sobie więzadła krzyżowe obu kolan. Od tamtej pory ledwie się porusza, opierając się na całej stopie (tzw. "niedźwiedzia łapa") zamiast na palcach. Dorobiła się już odgniotów i otarć na obu piętach.

Wspomnienie z Kongresu PSLWMZ 2015

Całkiem ładny dyplom uczestnictwa na XXIII Kongresie Polskiego Stowarzyszenia Lekarzy Weterynarii Małych Zwierząt

Fotografia z Kongresu PSLWMZ 2015

Nowa fotografia w dziale Galeria - na Kongresie Polskiego Stowarzyszenia Lekarzy Weterynarii Małych Zwierząt w Warszawie - poznaliśmy (razem z koleżanką Joanną Wełną) przesympatycznego, amerykańskiego profesora ortopedii i rehabilitacji zwierząt - prof. Rossa Palmera.

Obserwacja psa w kierunku wścieklizny - co warto wiedzieć

Nowy artykulik w sekcji Co warto wiedzieć - krótkie usystematyzowanie wiadomości na temat obserwacji psów w kierunku wścieklizny.

Dlaczego tak często powinniśmy odrobaczać naszego pupila

Nowy artykulik w sekcji Co warto wiedzieć - próba krótkiej odpowiedzi na pytanie dlaczego tak często powinniśmy odrobaczać naszego psa czy kota?

Zastosowanie lasera biostymulacyjnego w leczeniu plazmocytarnego zapalenia jamy ustnej kotów

Laser kojarzy się przede wszystkim z bólem stawów, kręgosłupa, może czasami z bólem mięśni i oczywiście z przyspieszonym gojeniem ran. Zapomina się o jego innych zastosowaniach - np. w stomatologii kotów.

CCRP - Kurs Dyplomowy Rehabilitacji i Fizjoterapii Psów

Certyfikat ukończenia szkolenia dyplomowego Certified Canine Rehabilitation Practitioner, najbardziej prestiżowego i cenionego szkolenia w zakresie rehabilitacji i fizjoterapii psów na świecie.

Kurs opracowany na Uniwersytecie Tennessee przez lekarzy weterynarii we współpracy z fizjoterapeutami i prowadzony przez specjalistów dla specjalistów w dziedzinie rehabilitacji, m.in. prof. Darrylla Millisa (University of Tennessee), dr Barbarę Bockstahler (Veterinärmedizinische Universität Wien) czy dr Renate Diniz (Centro para Fisioterapia y Rehabilitaciòn).

CCRP - dyplom 2015

Rehabilitacja - kiedy rozpocząć zabiegi?

Ponieważ obraz wart jest tysiąca słów - zapraszam do obejrzenia krótkiego filmu.